Tuottaa tuskaa miettiä, mitä minä söinkään eilen. Normaalisti muistan joka suupalan, mutta nyt ajatus ei juokse ei sitten yhtään. Mietitäänpäs... Kävin aamulla lenkillä, vajaat puoli tuntia. Söin mikropuuroa, ja kyytipojaksi jotain monivitamiinia sekä kalanmaksaöljykapseleita. Lounaalla minulla oli tapaaminen, joten ehdin syödä vain palan ruisleipää. Välipalana söin aika montakin ruisleipäpalaa, kun olin nälkäinen. Illalla mies oli laittanut tacoja. Kappas, muistinhan minä! Karkkiakin eiliseen päivään sisältyi, sillä autoon eksyi maanantaina se karkkipussi, ja olen napostellut sen sisältöä reissatessani paikasta toiseen. Nyt pussi on onneksi tyhjä, noin niinkun periaatteessa. Siellä on jäljellä enää vaahtokarkkisieniä, joita en voi sietää. Jo vaaleanpunainen väri alkaa ällöttää. Silti en saa pussia heitettyä roskikseen. Tahtoisikohan kollega nuo?

Vielä täsmällisemmin eiliset ruokailut:

Aamupala
Kaurapuuroa, voisilmä, maitoa

Välipala
Mukillinen teetä, autossa karkkia

Lounas
Pala ruisleipää. Tai rehellisemmin kaksi palaa, sillä yhdessä Jälkiuunipalassahan on kaksi palaa.

Välipala
Neljä palaa (eli kaksi kokonaista palaa, meneepä sekavaksi) ruisleipää, vissyvettä. Paluumatkalla autossa karkkia.

Päivällinen
Pitäisi ehkä sanoa iltapala. Tacoja, joissa täytteenä jauhelihaa (mies oli ostanut vähärasvaista, ooo!!). juustoraastetta, tomaattia, kurkkua ja salaattia. Miehen versioissa lisäksi kastiketta ja jalapenoja.

Illalla tuli harrastettua vielä vähän lisääkin urheilua, joka toi hien pintaan ja hyvän mielen. Suihkun jälkeen olin valmis kaatumaan sänkyyn ja sinne tahtoisin nytkin. Taidan kuitenkin lähteä siirtymään toiseen toimipisteeseen, ja haen aurinkoisen päivän kunniaksi jäätelön! Ettehän kerro kenellekään, että se on sitten jo toinen jäätelö tänään?