Erehdyin katsomaan, koska olen ensimmäisen kerran käynyt vaa'alla. Huhtikuussa. Nyt mennään jo toukokuussa, eikä edistystä ole oikeastaan tapahtunut! Voih. Ajattelen asiaa kuitenkin niin, että ruokapuolella mennään vielä lapsenkengissä, ja liikuntaakin olen lisännyt vasta vajaat kolme viikkoa. Eli ei siis ihme, jos edistystä ei ole ollut. Ja ihme, jos ei nyt ala tapahtua! Motivaatio ja asenne ainakin ovat kohdillaan. Suurin ongelma on tuo ruokapuoli, aivan liian usein käymme ulkona syömässä kun olemme kaksistaan miehen kanssa. Eilen päätin, että nyt siihenkin tulee muutos, alan suunnitella viikon ruuat etukäteen ja käymme vain kerran viikossa kaupassa. Kun keväällä teimme näin, ruokakustannukset pysyivät kohtuullisina ja söimme terveellisesti. Tosin minä olin silloin kotona, joten aikaa kokkailuun oli enemmän.

Ja hei, positiivisesti voin tässä ajatella, että kesän grillikaudesta ja lukemattomista juhlista sekä herkutteluista huolimatta, kiloja ei ole tullut lisää! Joten, kyllä tämä tästä. Uskon ja luotan itseeni, nyt minä onnistun. Pakko.