Kyllä oli eilen rankka tunti! Savu nousi korvista kun keskityin pitämään käsiä ja jalkoja oikein niin käynnissä kuin ravissakin. Ja olemaan katsomatta maahan. Tehokasta oli, ja tunti sujui kuin siivillä, jälleen kerran! Kahvihetki tunnin jälkeen ystävien seurassa hoiti myös pääkopan kuntoon.

Keskustelimme miehen kanssa aamukahvipöydässä liikunnasta ja tuloksista. Oli sitä mieltä, että tuloksia on luvassa vasta puolen vuoden jälkeen. Itse olen sitä mieltä, että edistystä on havaittavissa jo nyt. Tosin ihan pieniä juttuja, mutta jotain kuitenkin. Keuhkot toimivat paremmin enkä enää hengästy niin helposti, ja lenkille on pakko päästä. Jopa aamuinen pyöräily töihin on nannaa vaikka takapuoli on kipeänä niin pyöräilystä kuin ratsastuksestakin. Taidan jatkaa valitsemallani polulla. Väistämättä tässä tosin ajattelen koko ajan, että missä minä olen ollut kaikki nämä aikaisemmat lihotusvuodet ja mitä olen antanut itselleni tapahtua? Miten saatoin unohtaa, miten hyvältä liikunta tuntuu, ja miten hyvän olon se tekee koko kropalle? Pääkopasta puhumattakaan. Ihonikin voi koko ajan paremmin ja paremmin saadessaan riittävästi happihoitoa sekä nesteytystä (tällä hetkellä tosin tyhjä vesipullo huutelee syytöksiä puoliksi juodun Cola-pullon takaa). Yksi osatekijä ihoni kunnossa ovat varmasti myös Biothermin tuotteet. Pikkuhiljaa olen siirtynyt voiteissa ja kaikissa meikeissäkin Biothermiin, ja olen TYYTYVÄINEN. Lopultakin minäkin saan kasvoilleni sen kauniin, huomaamattoman meikin jota olen muiden kasvoilla ihaillut. Suosittelen siis Biothermin tuotteita, lämpimästi. Jos jotain miinusta pitää sanoa, niin purkit ja putelit ovat pieniä, ja sitä myöten niitä saa olla uusimassa aika usein.